Onze transparante aanpak op vlak van tarieven en na-verkoop-service werpt duidelijk zijn vruchten af. Wij behalen reeds jaren de hoogst mogelijke score bij de servicecheck en klachtenindicator van de VREG. De voorbije 4 kwartalen zijn wij als enige leverancier erin geslaagd om geen enkele gegronde klacht te krijgen bij zowel de VREG als bij de Ombudsman energie, waardoor wij opnieuw de maximum-score haalden. Dit bewijst dat ons personeel samen met u op zoek gaat naar correcte antwoorden en oplossingen bij eventuele vragen of problemen. Dat Ebem niet met een “anoniem” callcenter werkt maar met eigen personeel en in hun eigen naam draagt hier ook zeker toe bij. Directe bereikbaarheid, zowel telefonisch als via mail zijn voor ons van primordiaal belang.
Een dankwoord is hier zeker gepast: in de eerste plaats aan het personeel van Ebem, maar ook aan u als klant: u vertrouwt er duidelijk op dat wij u de juiste en correcte informatie geven bij uw vragen of problemen en u bent tevreden over te antwoorden en oplossingen die u krijgt: zegge het voort! Wij zullen alvast ons best blijven doen om u de service te geven die u verdient!