Beste Ebem-klant,
Even een update i.v.m. de maatregelen rond het coronavirus.
Medio maart werden ook wij koud gepakt door het Corvid-beestje. Door snel te schakelen hebben wij quasi probleemloos de continuïteit van energieleveringen en de facturatie ervan kunnen garanderen. Thuiswerk werd de standaard en voor het telefoongebeuren (wij werken immers niet met een callcenter) werd een werkbare oplossing gecreëerd.
- Vanaf 4 mei volgen wij nieuwe richtlijnen: business as usual zit er nog niet helemaal in, maar wij passen ons aan waar mogelijk.
Thuiswerk blijft voor een deel gehandhaafd en onze telefoons worden social-distance-gewijs meer bemand. Zo zal u afwisselend Désirée, Dominique, Véronique, Adri of mezelf aan de lijn krijgen.
- Zoals u weet, beschikt Ebem over een ontvangstbalie : vanaf 4 mei zal deze geopend zijn voor het aanleveren of afhalen van essentiële documenten. Hoogdringende verhuizingen of nieuwe netaansluitingen kunnen eventueel op die manier geregeld worden. Wij vragen wel om uw bezoeken zoveel mogelijk te beperken en alle opgelegde maatregelen strikt te respecteren. Wij zorgen ervoor dat afstand bewaard blijft en voorzien de nodige ontsmettende handgel.
- Info over tarieven, facturen blijven wij u bij voorkeur telefonisch ( 014/43.10.31) of via mail (info@ebem.be) geven. Betalingen kunnen enkel via overschrijving uitgevoerd worden, cash is momenteel helaas niet mogelijk.
Maakt u zich zorgen hoe deze periode financieel te overbruggen? Wij zijn steeds bereid tot een luisterend oor: samen met u zoeken wij naar een gepaste oplossing. Energie blijft immers een essentieel product : wij zullen zorgen voor levering in uw “kot” of bedrijf. Maar, wij vragen van u ook een inspanning : tracht uw financiële verplichtingen zo goed mogelijk na te komen. Uw voorschotten dienen elke maand opnieuw om de effectief geleverde energie- en netbeheerkosten op te vangen. Dit maandelijkse totaalverbruik wordt Ebem, in tegenstelling tot het uwe, wel iedere maand aangerekend.
Wij willen u ook bedanken voor het begrip dat u de afgelopen weken toonde. De fijne telefoongesprekken en verwarmende mails doen deugd tijdens de extra lange werkdagen. Samen geraken we er wel uit : wij doen er in ieder geval alles aan om u in deze tijden zo efficiënt en goedkoop mogelijk van energie te voorzien.
Echter, uw en onze gezondheid blijven het belangrijkste! Hou het veilig!
Met energieke groeten,
Werner Pas
Managing Director Ebem